De Curaçao Tourist Board (CTB) heeft een nieuwe, verbeterde website gebouwd, waarmee je jouw klanten nog makkelijker over de streep kunt trekken om naar dit prachtige eiland af te reizen!
Met de groeiende rol van het toerisme op het eiland en de lancering van de nieuwe campagne 'Feel It for Yourself', was het tijd voor een nieuwe website. Deze is door Curaçao Tourist Board (CTB) gebouwd en biedt levendige kleuren en spectaculaire beelden van het eiland. De foto's en video's wekken de nieuwsgierigheid van potentiële reizigers op en nodigen uit om het eiland zelf te ervaren. Via de nieuwe website biedt de CTB reizigers een gebruiksvriendelijk platform waarmee ze voor, tijdens en na hun vakantie op Curaçao een onvergetelijke ervaring kunnen hebben. Tegelijkertijd is de site ook een informatiebron voor belanghebbenden op Curaçao en in het buitenland.
Curacao.com is ontworpen met moderne reizigers in gedachten, die op zoek zijn naar middelen waarmee ze hun reis van tevoren kunnen organiseren en plannen. Met de nieuwe curacao.com kunnen gebruikers bijvoorbeeld een reisroute maken om een aantal lokale toeristische attracties te bezoeken en te ervaren. Daarnaast bevat de nieuwe website ook authentieke ervaringen, verteld door voormalige bezoekers van het eiland. De nieuwe website kan worden bekeken in zes talen: Engels, Nederlands, Spaans, Portugees, Frans en Duits.
Bezoek ze op curacao.com en Feel It For Yourself.